ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

Τελευταία ανανέωση: 10 Μαΐου 2018.

 

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΣΑΣ;

Υπεύθυνος για τη μεταχείριση των δεδομένων είναι η MID ltd  («SIRENA plus»), με ΑΦΜ 200703965. Τα στοιχεία επικοινωνίας της  SIRENA plus είναι τα εξής:

 

- Ταχυδρομική διεύθυνση: Sofia, Bulgaria, Osogovo 18

 

- Τηλέφωνο: σταθερό:

 

- Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: office@sirena-plus.com

 

 

ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΕΙ Η SIRENA PLUS;

H SIRENA PLUS μπορεί να συγκεντρώσει τις παρακάτω προσωπικές πληροφορίες από τους χρήστες της ιστοσελίδας SIRENA PLUS ή/και την εφαρμογή SIRENA PLUS («WEB») μέσα από τις αντίστοιχες φόρμες συμπλήρωσης: όνομα, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ταχυδρομική διεύθυνση, αριθμό τηλεφώνου, ημερομηνία γέννησης, ή αριθμό λογαριασμού (ο οποίος παρέχεται από τον πελάτη σε περίπτωση επιστροφής) όταν ο χρήστης επισκέπτεται το WEB , πραγματοποιεί εγγραφή, πραγματοποιεί ηλεκτρονική παραγγελία, επικοινωνεί με τη SIRENA PLUS ή συμμετέχει σε προσφορές ή έρευνες της SIRENA PLUS.

 

Επιπλέον, η SIRENA PLUS συγκεντρώνει όλες τις πληροφορίες σχετικά με την πλοήγησή σας στο WEBκαι την αλληλεπίδρασή σας με τη μάρκα.

Όλα τα προσωπικά στοιχεία που συγκεντρώνει η SIRENA PLUS προέρχονται από τον ενδιαφερόμενο, με εξαίρεση τα στοιχεία επικοινωνίας που μπορεί να παραχωρήσουν φίλοι ή συγγενείς:

 

- Για την αποστολή μιας δωροεπιταγής ή άλλου δώρου.

 

- Για να μοιραστούν τα αγαπημένα τους που είναι αποθηκευμένα στο WEB.

 

ΜΕ ΤΙ ΣΚΟΠΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ;

Τα προσωπικά δεδομένα του ενδιαφερομένου θα υπόκεινται σε επεξεργασία με τους ακόλουθους σκοπούς κατά περίπτωση:

 

- Διαχείριση και ανάπτυξη της εγγραφής στο WEB. Η εγγραφή σημαίνει την επεξεργασία των προφίλ πλοήγησης του χρήστη στο WEB. Το εν λόγω προφίλ συνιστά τη χρήση των προσωπικών δεδομένων του πελάτη και τα στοιχεία πλοήγησής του καθώς και τα προϊόντα που προβλήθηκαν ή προστέθηκαν στο καλάθι, τις ενότητες του WEBπου επισκέφθηκε, την τοποθεσία για να αξιολογηθούν οι προτιμήσεις ή/και τα προσωπικά ενδιαφέροντα με στόχο να προσφέρουμε στον πελάτη τα περιεχόμενα του WEB, τις προσφορές, τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που ταιριάζουν στο προφίλ του.

 

- Διαχείριση και ανάπτυξη των ηλεκτρονικών αγορών. Χρησιμοποιούμε τις προσωπικές πληροφορίες του πελάτη για να επεξεργαστούμε και να παραδώσουμε την παραγγελία του, να τον ενημερώσουμε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και/ή SMS για την κατάσταση της παραγγελίας του.

 

- Διαχείριση και αποστολή πληροφοριών για αποκλειστικές προσφορές, τελευταία νέα και εξατομικευμένες πληροφορίες προσαρμοσμένες στο προφίλ, τα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες του ενδιαφερομένου ως πελάτη μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, SMS ή ταχυδρομείου. Η αποστολή αυτών των πληροφοριών σημαίνει την επεξεργασία του προφίλ του χρήστη που περιλαμβάνει τη χρήση των προσωπικών δεδομένων, του ιστορικού αγορών, καθώς και των στοιχείων πλοήγησης στο WEBγια την αξιολόγηση ζητημάτων σχετικά με τις προσωπικές προτιμήσεις με στόχο να του προσφέρουν τις εμπορικές κοινοποιήσεις που τιαριάζουν στο προφίλ του.

 

- Οι κοινοποιήσεις θα εξατομικευτούν για τον πελάτη ως προς το περιεχόμενο, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες ανάλογα με τα ενδιαφέροντά του. Για να διαχειριστείτε τις κοινοποιήσεις, μπορείτε να πάτε στην ενότητα «Εγγραφή» στον Λογαριασμό σας.

 

- Απάντηση στην εξάσκηση των δικαιωμάτων πρόσβασης, διόρθωσης και διαγραφής, καθώς και σε ερωτήματα και καταγγελίες.

 

- Διαχείριση της υπηρεσίας ενημερώσεων όταν ένα συγκεκριμένο προϊόν γίνεται διαθέσιμο στο WEB.

 

- Διαχείριση και αποστολή εντύπων πιστοποίησης αγοράς: ψηφιακή απόδειξη, τιμολόγιο ή Tax Free.

 

 

ΓΙΑ ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΘΑ ΔΙΑΤΗΡΟΥΜΕ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ;

Η SIRENA PLUS θα διαφυλάξει τα προσωπικά σας δεδομένα μόνο για το χρονικό διάστημα που κρίνεται ευλόγως απαραίτητο λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες να προσφέρουμε απάντηση σε ζητήματα που τίθενται ή να επιλύσουμε προβλήματα, να πραγματοποιήσουμε βελτιώσεις, να ενεργοποιήσουμε τις υπηρεσίες σας και να πληρούμε τις προϋποθέσεις που απαιτεί η ισχύουσα νομοθεσία. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να διατηρήσει τα προσωπικά δεδομένα για ένα λογικό χρονικό διάστημα ακόμα και αφού ο ενδιαφερόμενος έχει σταματήσει να χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες της SIRENA PLUS ή έχει σταματήσει να χρησιμοποιεί το WEB. Μετά το πέρας αυτής της περιόδου, τα προσωπικά δεδομένα θα αποκλειστούν από όλα τα συστήματα της SIRENA PLUS.

 

ΤΙ ΜΑΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΜΑΣΤΕ ΝΟΜΙΜΩΣ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ;

η SIRENA PLUS έχει τις ακόλουθες νόμιμες βάσεις για να μπορεί να διαχειρίζεται τα προσωπικά δεδομένα:

 

Εκτέλεση συμβολαίου

Η νόμιμη βάση διαχείρισης των προσωπικών δεδομένων του ενδιαφερόμενου είναι η εκτέλεση του συμβολαίου αγοραπωλησίας. Ο ενδιαφερόμενος είναι υπόχρεος να παρέχει τα δεδομένα που κρίνονται απαραίτητα για την εκτέλεσή του. Σε περίπτωση που δε μας παρέχονται αυτά τα δεδομένα δε θα είναι δυνατό να πραγματοποιήσουμε την αγοραπωλησία.

 

Νομικές υποχρεώσεις

Η διαχείριση και αποστολή του τιμολογίου βασίζεται στη νόμιμη υποχρέωση της SIRENA PLUS στη σχέση της με τους πελάτες.

 

Συγκατάθεση

Σε σχέση με τους παρακάτω σκπούς η νόμιμη βάση διαχείρισης των προσωπικών δεδομένων του ενδιαφερομένου θα είναι η συγκατάθεσή του, αφού έχει παραχωρήσει:

 

- Διαχείριση της εγγραφής στο WEB.

 

- Διαχείριση της αποστολής πληροφοριών για αποκλειστικές προσφορές, τελευταία νέα και εξατομικευμένες πληροφορίες προσαρμοσμένες στο προφίλ του ενδιαφερομένου.

 

- Απάντηση στην εξάσκηση των δικαιωμάτων πρόσβασης, διόρθωσης και διαγραφής, ερωτήματα και καταγγελίες εκ μέρους του ενδιαφερομένου.

 

- Διαχείριση της υπηρεσίας ενημερώσεων διαθεσιμότητας προϊόντων στο WEB.

 

- Διαχείριση και αποστολή των ακόλουθων εντύπων πιστοποίησης αγοράς: ψηφιακή απόδειξη και Tax Free.

 

- Διαχείριση της υπηρεσίας WIFI στα καταστήματα SIRENA PLUS.

 

Η απόσυρση της συγκατάθεσης από μέρους του ενδιαφερομένου δε θα επηρεάσει την εκτέλεση του συμβολαίου αγοραπωλησίας που πραγματοποιήθηκε ανάμεσα σε αυτόν και τη SIRENA PLUS.

 

Νόμιμο συμφέρον

Σε σχέση με τους παρακάτω σκοπούς η νομική βάση διαχείρισης των προσωπικών δεδομένων του ενδιαφερομένου θα αποτελεί νόμιμο συμφέρον της SIRENA PLUS:

 

- Η διαχείριση των προφίλ μέσω της πλοήγησης στο WEBεκ μέρους ενός εγγεγραμμένου χρήστη, καθώς και όλων εκείνων των χρηστών που μας έχουν παραχωρήσει τα στοιχεία τους για οποιονδήποτε άλλο σκοπό.

 

- Η διαχείριση των προφίλ για την αποστολή πληροφοριών σχετικά με αποκλειστικές προσφορές, τα τελευταία νέα και εξατομικευμένες πληροφορίες που προσαρμόζονται στο προφίλ του ενδιαφερομένου.

 

- Η αποστολή ερευνών ικανοποίησης για προϊόντα που αποκτήθηκαν ή υπηρεσίες που χρησιμοποιήθηκαν από τους πελάτες της SIRENA PLUS για να ζητηθεί η γνώμη τους και να μπορέσουμε να βελτιώσουμε την προσφορά μας.

 

- Το νόμιμο συμφέρον μας συνίσταται στο να μπορούμε να εγγυηθούμε ότι το WEBπαραμένει ασφαλές, και να βοηθήσουμε τη SIRENA PLUS να καταλάβει τις ανάγκες, προσδοκίες και το επίπεδο ικανοποίησης των χρηστών και, ως εκ τούτου, να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες, τα προϊόντα και τις μάρκες μας. Όλες αυτές οι δράσεις πραγματοποιούνται με στόχο τη βελτίωση του επιπέδου ικανοποίησης του πελάτη και την εξασφάλιση μιας μοναδικής εμπειρίας πλοήγησης και αγορών.

 

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ;

Τα προσωπικά δεδομένα του ενδιαφερομένου δύναται να παραχωρηθούν/κοινοποιηθούν στους ακόλουθους παραλήπτες;

 

-Δημόσιες Αρχές και Οργανισμούς όταν το απαιτούν οι δημοσιονομικοί και εργασιακοί κανονισμοί, οι κανονισμοί Κοινωνικής Ασφάλισης ή οποιοσδήποτε άλλος ισχύων κανονισμός.

 

- Εταιρείες που έχουν αναλάβει τη διαχείριση δεδομένων, εταιρείες που παρέχουν υπηρεσίες στη SIRENA PLUS (ACS)

 

Η SIRENA PLUS σε καμία περίπτωση δεν θα πουλήσει τα δεδομένα πελατών σε τρίτους.

 

ΠΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ Η SIRENA PLUS ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ;

Το WEBχρησιμοποιεί τεχνικές ασφάλειας των πληροφοριών όπως firewalls, διαδικασίες ελέγχου πρόσβασης και μηχανισμούς κρυπτογράφησης, όλα με στόχο την αποφυγή μη εγκεκριμένης πρόσβασης στα στοιχεία και την εγγύηση της εμπιστευτικότητάς τους. Για την επίτευξη αυτών των σκοπών, ο χρήστης αποδέχεται ότι η SIRENA PLUS θα αποκτήσει δεδομένα με στόχο την επαλήθευση του ελέγχου πρόσβασης.

 

Επιπλέον, οποιαδήποτε συναλλαγή που πραγματοποιείται μέσω του WEBολοκληρώνεται μέσω ενός ασφαλούς συστήματος πληρωμής. Τα απόρρητα δεδομένα πληρωμής αποστέλλονται άμεσα και με κρυπτογραφημένο τρόπο (SSL) στην αρμόδια οντότητα.

Η SIRENA PLUS δηλώνει ότι έχει υιοθετήσει όλα τα απαραίτητα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα για να εγγυηθεί την ασφάλεια και ακεραιότητα των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που μεταχειρίζεται, καθώς και για να αποφευχθεί η απώλεια, αλλοίωση και/ή πρόσβαση εκ μέρους μη εγκεκριμένων τρίτων προσώπων.

 

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΑΣ ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ;

Σας αντιστοιχούν τα παρακάτω δικαιώματα τα οποία μπορείτε να εξασκήσετε μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου  helpdesk@sirenaplus.gr  ή στο προφίλ σας https://www.sirenaplus.gr/?route=account/login

 

Δικαίωμα πρόσβασης   Έχετε δικαίωμα να αποκτήσετε επιβεβαίωση σχετικά με το αν στη SIRENA PLUS διαχειριζόμαστε προσωπικά δεδομένα που σας αφορούν ή όχι, καθώς και να αποκτήσετε πρόσβαση στα προσωπικά δεδομένα που διαθέτει η SIRENA PLUS για εσάς.

Δικαίωμα διόρθωσης    Έχετε δικαίωμα να ζητήσετε από τη SIRENA PLUS να διορθώσει τα προσωπικά σας δεδομένα όταν αυτά είναι ανακριβή ή να τα συμπληρώσει όταν αυτά δεν είναι πλήρη. Αν έχετε εγγραφεί στο WEB, μπορεί να σας φανεί πιο απλό να διορθώσετε τα δεδομένα σας απευθείας μέσω της επεξεργασίας του προφίλ σας.

Δικαίωμα διαγραφής    Μπορείτε να μας ζητήσετε να διαγράψουμε τα προσωπικά σας δεδομένα όταν, ανάμεσα σε άλλους λόγους, τα δεδομένα δεν είναι πια απαραίτητα για τους σκοπούς για τους οποίους συγκεντρώθηκαν.

Δικαίωμα δέσμευσης    Έχετε δικαίωμα να ζητήσετε τη δέσμευση της μεταχείρισης των δεδομένων σας, στην οποία περίπτωση θα τα διατηρήσουμε για την εξάσκηση ή υπεράσπιση ενάντια καταγγελίας.

Δικαίωμα φορητότητας               Έχετε δικαίωμα να λάβετε τα προσωπικά σας δεδομένα σε δομημένη μορφή, κοινής χρήσης και μηχανικής ανάγνωσης και να τα αποστείλετε σε άλλον υπεύθυνο όταν η μεταχείριση βασίζεται στη συγκατάθεση ή σε συμβόλαιο, και γίνεται με αυτόματα μέσα.

Δικαίωμα αντίθεσης      Μπορείτε να αντιταχθείτε στη διαχείριση των προσωπικών σας δεδομένων βάσει δημοσίου ή νόμιμου συμφέροντος εκ μέρους της SIRENA PLUS, συμπεριλαμβανομένης της μεταχείρισης προφίλ. Στην περίπτωση αυτή, η SIRENA PLUS θα σταματήσει να διαχειρίζεται τα δεδομένα, παρά μόνο για επιτακτικούς νόμιμους λόγους ή για την εξάσκηση ή υπεράσπιση καταγγελίας.

Αυτόματες ατομικές αποφάσεις              Έχετε δικαίωμα να μην είστε αντικείμενο απόφασης που λαμβάνεται βάσει αυτόματης μεταχείρισης, συμπεριλαμβανομένης της διαχείρισης προφίλ, και η οποία φέρει νομικές συνέπειες για εσάς ή σας επηρεάζει σημαντικά με παρόμοιο τρόπο. Ωστόσο, δε θα είναι δυνατόν να εξασκήσετε το εν λόγω δικαίωμα σε περίπτωση που η απόφαση απαιτείται για την εκτέλεση ενός συμβολαίου ανάμεσα σε εσάς και τη SIRENA PLUS, σε περίπτωση που εξουσιοδοτείται από το ισχύον δίκαιο για τη SIRENA PLUS με την προϋπόθεση ότι θεσπίζονται κατάλληλα μέτρα για να προφυλαχτούν τα δικαιώματά σας, οι ελευθερίες σας και τα νόμιμα συμφέροντά σας, ή σε περίπτωση που βασίζεται σε δική σας ρητή συγκατάθεση.

Δικαίωμα υποβολής καταγγελίας            Έχετε το δικαίωμα να υποβάλλετε καταγγελία ενώπιον της Ισπανικής Αρχής Προστασίας Δεδομένων.

Για να προχωρήσουμε με το αίτημα, μπορούμε να σας ζητήσουμε να επιβεβαιώσετε την ταυτότητά σας.

Powered By SIRENA plus
Γυναικεία ρούχα μεγάλα μεγέθη - Sirena plus © 2018